پروژه افتر افکت رایگان

24 ثانیه پائین همه کاره ، مدرن و جذاب برای هر پروژه.

پلاتین شامل شش سبک لوگو با وضوح 4K ، با زمینه های به روز شده 4K است. شما می توانید از رنگ آرم خود استفاده کنید.

عنوان عنوان عروسی افتر افکت برای پروژه های فیلمبرداری حرفه ای. از بین عناوین پرنعمت و مدرن متنوعی را انتخاب کنید تا به عنوان افتتاحیه فیلم های عروسی سینمایی خود اضافه کنید.

دو درب بازکن در یک! با سبک کتاب های کمیک تعلیق بسازید یا با درب بازکننده "عشق" حال و هوای سرگرم کننده و دلچسبی را بدست آورید.

نمایش اسلاید سینمایی مناسب برای درب بازکن ، نمایش تلویزیونی ، نمایش اسلاید عکس / فیلم یا هر بازکن رسانه ، حتی رویدادهای ویژه.

اکنون می توانید به راحتی گرافیک حرکتی با نوردهی دوتایی ایجاد کنید. دارای ویژگی هایی از جمله 29 صحنه پیش نمایش فیلم برای استفاده به عنوان پایه پروژه شما ، 15 صحنه خالی برای پر کردن ، بیش از 200 عکس و موارد دیگر.

پر جنب و جوش اما پریشان ، این بسته همه کاره شما را به آنجا می رساند. انرژی محیط شهری را با جلوه های قطعی ، آلودگی لنز و زیبایی های مدرن مهار کنید.

گرافیک تمیز با دستمال مرطوب هندسی پررنگ جلوه بصری واضحی را در این بسته انتقال ایجاد می کند. اصوات انتقالی برای تأثیر بیشتر گنجانده شده اند.

این بسته عنوان یک رویکرد مدرن را برای ایجاد جلوه های منحنی ظریف در نظر می گیرد که کمی درام دیجیتالی را به هر پروژه اضافه می کند.

شما می توانید عناصر را برای ایجاد چیزهای منحصر به فرد ترکیب کنید ، چه نمایش اسلایدی ، چه نمایشی یا لوگو.

اینفوگرافیک ساده شامل الگوهای After Effects CS6 به راحتی قابل تنظیم و استفاده سریع با نمودارهای Infographics Pie ساخته شده و موارد دیگر می باشد.

عنوان ها و زیرنویس های جذاب مانند Buzzfeed و NowThis را برای فیلم های رسانه های اجتماعی شرکت خود ایجاد کنید! از فیس بوک گرفته تا توییتر و هر آنچه که در این الگو قرار دارد ، مواردی را که برای ایجاد متن مفید به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد تا بینندگان شما بدون روشن شدن صدا آن را دنبال کنند.

کیت نقشه شامل  202 کشور ، 51 نقشه ایالتی ایالات متحده ، یک نقشه جهانی کامل ، نسخه های نقشه 2D و 3D 4K برای هر کشور در 3840 پیکسل در 2160 پیکسل و یکپارچه سازی Font Awesome برای بیش از 600 نماد + برای استفاده به عنوان پین است.

یک پروژه کاملاً قابل تنظیم ، بدون نیاز به پلاگین اضافی ، ویرایش بسیار آسان و چندین آموزش ویدئویی در آن گنجانده شده است.

یک بازکن جسورانه و مدرن ، این الگوی پیچیده با تبلیغات تبلیغاتی گرافیکی تند و جذاب ، اعتبار زیبایی به پروژه شما می بخشد.

70 ثانیه پایین را با وضوح Full HD (1080 × 1920) تمیز کنید.

برای همه موارد ، یک پروژه ویدیویی زیبا را سفارشی کنید. عکسهای خود را بکشید و رها کنید ، موقعیت هرکدام را مطابق میل خود تنظیم کنید ، صدا اضافه کنید و سپس رندر را بزنید! برخی از تصاویر بافت جایزه برای استفاده به عنوان پس زمینه گنجانده شده است.

نمایش زیبایی از تصاویر شما در بعد از ظهر آفتابی به آرامی روی شاخه های درخت توس تکان می خورد. برای هر مناسبتی مناسب ، بسته به تعداد تصویری که می خواهید نمایش دهید شامل 3 نسخه است.

این فایل پروژه خارق العاده افتر افکت می تواند تصاویر و عکسهای ساکن را به سرعت و با زیرکی دستکاری کند تا به آنها زندگی ، حرکت و جادو دهد! فقط با استفاده از دانش اولیه افتر افکت ، فیلم های خیره کننده از تصاویر خود ایجاد کنید.

با انعکاس در After Effects ، یک جلوه ظریف و جذاب محیط انسداد 3D ایجاد کنید. تغییر فایل بسیار آسان است ، فقط لوگو را جایگزین کرده و رندر کنید. همچنین می توانید متن را در After Effects تایپ کنید تا با جلوه سه بعدی استفاده کنید!

یک لوگوی روشن و خوش نشان به پروژه خود اضافه کنید.

این بسته انیمیشن حماسی شامل 20 انفجار دود ، 20 تخلیه الکتریکی ، 20 شکل اساسی ، 20 شکل شعله ، 20 عنصر انرژی ، 20 خط تیز ، 20 انتقال ، 12 الگو ، 2 آموزش و 140 پرونده Mov با آلفا است. باید ببینید!

برای شرکت نوپای خود یک توضیح دهنده متحرک عالی ایجاد کنید. این بسته دارای بیش از 500 عنصر منحصر به فرد است که می توانید آنها را در همه جا قرار دهید.

پروژه Animated Icons مجموعه ای ثابت از نمادهای تخت است که برای زنده کردن هر پروژه ای که به آن اضافه شود طراحی شده است.

یک الگوی سه بعدی ساده ، اما بسیار مفید ، ایده آل برای تیم های ورزشی!

یک الگوی کاملاً مدولار برای ایجاد تایپوگرافی منحصر به فرد. ایده آل برای شرکت های بزرگ ، تبلیغات ، هویت اجتماعی ، ارائه و تایپوگرافی

این یک شکل آرم منحصر به فرد و مفید در دو نسخه برای متن و تصاویر شما است ، و به شما امکان می دهد تا خط تولید ، دستاورد ، شناسه خبر ، عنوان ورزشی ، کار مد شما را به نمایش بگذارد.

انیمیشن لوگو نشان دهنده نام تجاری یا شخصی شما با سه سبک مختلف برای انتخاب.

آرم الگو را با ذرات رنگی زیبا و ظریف ، مناسب برای وب سایت ها ، ارائه ها ، تبلیغات ، نشان می دهد.

Whiteboard Kit با 35 صحنه از قبل متحرک همراه است. خود را با نیازهای خود سازگار کنید یا نیازهای خود را بسازید. از مستر اسب با استعداد  .

50 سوم پایین منحصر به فرد و دو انیمیشن آرم.

در این بسته ما هم HUD پیچیده و اطلاعات اینفوگرافیک و هم HUD مدولار داریم. آنها را ترکیب کنید تا عناصر نمایشگر خود را بسازید.

همانطور که روی قلع می گوید! عناوین ساده زیبا

خاطرات آلبوم  به شما کمک می کند تا دوباره گرم ترین احساسات را تجربه کنید و تصاویری را که برای قلب شما عزیز هستند در قالب ویدیو حفظ کنید.

الگوی انیمیشن عکس باورنکردنی و اصلی که  هزار ویدیو را راه اندازی کرد ! متحرک سازی عکس ها اکنون با استفاده از الگوی Animator Animation برای افتر افکت بسیار آسان تر و زمان بر است.

Neon Sign Kit  از هر آنچه برای ایجاد علائم نئون واقع گرایانه و سه بعدی به طور مستقیم از After Effects نیاز دارید ، برخوردار است. صحنه های خود را با تمام ویژگی های اضافی داخلی ، از جمله توانایی ایجاد علامت سه بعدی ، قرار دادن نئون در بین شیشه های شیشه ، قرار دادن آن روی سیستم خرپایی قابل ویرایش یا نصب آن بر روی دیوار ، حتی بیشتر از این پیش ببرید.   منبع


خبر پروژه ,ایجاد ,استفاده ,نمایش ,بسته ,مدرن ,افتر افکت ,برای ایجاد ,ایجاد کنید ,after effects ,بسیار آسان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت فنی مهندسی افشار دانلود فیلم | دانلود فیلم ایرانی - سایت مووی تایمز وبلاگ روستای صومعه علیا جذابيت در مديريت بحث و تبادل نظر در رابطه با قیمت طراحی سایت من در این شهر معرفی سایت های جرثقیل انلاین