ادوردز یکی از مهم ترین بستر های تبلیغاتی می باشد که گوگل آن را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به راحتی به بگذارند. با کمک ادوردز خود را چندین برابر کنید!

ادوردز چیست؟ چگونه می توانیم تبلیغات ادوردز را فعال کنیم؟

در واقع با تبلیغات کلیکی گوگل یا همان ادوردز سایت، پیچ اینستاگرام، کانال تلگرام و یا یک صفحه از سایت شما با کلمه ی کلیدی مورد نظر در صفحه اول گوگل قرار می گیرد. طبیعتا حضور در صفحه اول گوگل مساوی با دریافت مشتری های بالقوه ی زیادی می باشد. با ادوردز در کمتر از 24 ساعت مطلب مورد نظر در صفحه و یا لینک اول گوگل قرار میگیرد و این یک امتیاز بسیار بزرگ است که گوگل به کاربرانش هدیه داده است.

زیرا از طریق سئو سایت، حداقل 3 تا 6 ماه زمان نیاز است که سایت کم کم به صفحه اول برسد. در ادوردز برای حضور هر کلمه در صفحه اول باید هزینه کنید. این هزینه را گوگل از شما دریافت می کند. تا زمانیکه کلیکی انجام نشود، هزینه ای از شما کم نمی شود. این یک مزایای بزرگ می باشد. یعنی گوگل به ازای نمایش تبلیغ شما هزینه ای کم نمی کند. این روند باعث بالا رفتن مقدار دیده شدن سایت شما می شود و به مرور زمان در سئو سایت هم اثر مثبت می گذارد.

برای انجام ادوردز باید اکانت گوگل ادوردز بسازید. سرویس های گوگل خدمات خود را در کشور ایران تحریم کرده اند. به همین دلیل داشتن اکانت گوگل ادوردز در ایران کار ساده ای نمی باشد. اما نگران نباشید. تیم آژانس تیکو با داشتن اکانت های مختلف گوگل ادوردز آماده ی خدمت رسانی به صاحبان وب سایت ها می باشد.

برای هر صفحه، داشتن کلمه ی کلیدی مرتبط و درست الزامی است. علاوه بر کلمه های کلیدی، نیاز است که متن تبلیغاتی جذابی با کاراکترهای محدود هم برای گوگل آماده کنید. به این نکته توجه کنید که تنها بستن کمپین نشان دهنده ی پیروز شدن و جذب مشتری نمی باشد! شما باید در بین رقبا پیروز شوید و تنها راه پیروزی بهینه سازی کمپین می باشد! بهینه سازی شامل انتخاب مناسب کلمه کلیدی، اجرای اکستنشن ها و بهترین افزونه های گوگل ادوردز و تغییر مداوم کمپین و هزینه های هر کلمه می باشد. بنابراین برای پاسخ دیدن از ادوردز باید تبلیغات خود را به دست کارشناسان مجرب در این زمینه بسپارید.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

هزینه هایی که برای تبلیغات انجام می دهید کاملا اختیاری است و براساس همان هزینه ها و بهینه سازی کمپین، نحوه ی قرار گرفتن تبلیغ هم مشخص می شود.

 ادوردز برای برنامه ریزی های روزانه کوتاه مدت هم بهترین انتخاب و سرمایه گذاری تبلیغات می باشد. به طور مثال، در فصولی که مسافرت ها بیشتر می شود، آژانس های مسافرتی می توانند برای بیشتر بلیط و تورهای خود از ادوردز استفاده کنند.

تعداد کلیک ها، هزینه های هر کلیک، بیشترین زمان کلیک خوردن، نوع سیستم هایی که با آن ها روی تبلیغ کلیک خورده است از جمله جزئیاتی است که در پنل گوگل ادوردز به عنوان گزارش می توانید مشاهده کنید و برای سود بیشتر در شارژ بعدی تبلیغ، آن را تحلیل کنید.

همکاری و استفاده از سرویس های گوگل علاوه بر بیشتر محصولات و خدمات و جذب مشتری، باعث برند شدن و شناخته شدن در گوگل هم می شود.

فقط در تبلیغات باید صبور باشید و برای گرفتن نتیجه چندین ماه به صورت مداوم از آن استفاده کنید. گوگل کاربران وفادار خود را دوست دارد. جالب است بدانید که خود گوگل هم برای خود ادوردز می زندJ یعنی برای حفظ برند باید از ادوردز استفاده کنید. سایت هایی مثل آمازون، فیس بوک، دیجی کالا و علی بابا هم به صورت دائمی از ادورد ز استفاده می کنند.

خیلی از شرکت های بزرگ برای کسب درآمد بالا از ادوردز در حین انجام سئو استفاده می کنند تا هم خود را حفظ کنند و هم سریع تر به سرچ اول اورگانیک برسند. پیشنهاد سئوکاران مجرب هم در چندین سال اخیر همین می باشد.

سخن نهایی:

اگر یک وب مستر می باشید و یا می خواهید سایت خود را وارد صفحات اول گوگل کنید، حتما از ادوردز هم برای موفق شدن سریع تر خود استفاده کنید. علاوه بر این ها حتما در بستن کمپین تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی را فراموش نکنید چون بدون این ها شما در صفحه اول قرار نخواهید گرفت و پولتان هدر می رود.


اخبار هنرمندان گوگل ,ادوردز ,هزینه ,صفحه ,سایت ,استفاده ,گوگل ادوردز ,بهینه سازی ,استفاده کنید , بیشتر ,ادوردز استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نرم افزار حسابداری jillianngxet71 House بهترین سایت معرفی کالا فروشگاهی aviannakppdnuk8 webbplats خدمات پستی تکنو سایت *مجتمع فنی و حرفه ای نسل نواندیش*