شرکت مانی تووک از جرثلقیل میله ای کامیونی مدل نشنال که برروی مک برای تجهیزات دفاعی نصب شده است به اسم ATC-40T رو نمایی کرد.
مک دفنس در کنفرانس سالانه انجمن کنفرانس ارت امریکا در شهر واشینگتن دی سی از جرثقیل مدل ATC-40T با ظرفیت 40 تونی که مدل کامیونی و نشنال است رونمایی کرد.
جرثقیل ATC-40T با فناوری جرثقیل های نشنال توسط شرکت مانی تووک ساخته شده که این شرکت جرثقیل های هیدرولیکی , جرثقیل های عرشه ای و تلسکوپی می سازد. مک دفنس در اظهاراتش گفت:”این جرثقیل به منظور پاسخ گویی به نیاز های ارتش امریکا ساخته شده و جرثقیل متوسط تیپ 1 می باشد و برای حمل محموله تا 40 تن در راه های دشوار و ناهموار زمینی به کار می رود.”
راب گرودون معاون توسعه تجارت مک دفنس به جین در کنفرانس سالانه ارتش ایالات متحده در امریکا چنین گفت:”انتظار می رود که در سه ماهه دوم سال مالی 2020 ارتش امریکا اقدام به تعویض جرثقیل های 25 تنی خود بکند. وی همچنین اظهار داشت ATC-40T هدف مورد نیاز اینده است و انتظار می رود 170 الی 200 دستگاه باشد.”
شرکت مانی تووک اظهار داشت:” ATC-40T با کابین گرانیتی مک و طراحی خطی همچنین کنترل اهرمکی طوری طراحی شده که هم برای اوپراتورهای جدید و هم اوپراتور های باتجربه و قدیمی تر اشنا باشد. همچنین برای اوپراتورها الارم هایی از قبیل هشدار بار گیری بیش از حد, ارتفاع و اندازه لوله تلسکوپی تعبیه شده است” . گوردو گفته است “داشتن بدنه زرهی برای این دستگاه اختیاری است و این زره توسط شرکت تنکیت طراحی و توسط شرکت JWF دفنس سیستم ساخته شده است”.
همچنین 5 مدل از کامیون کمپرسی سنگین مدل Mack Defense’s M917A3 در ماه ژوئن رسما به ارتش ایالات متحده تحویل داده شده است. گوردون به جین گفته است که ارتش امریکا باید از اواخر ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر 40 هفته برنامه اموزشی را در اردوگاه ابردین در مریلند اغاز کند.

تاور کرین

 

منبع : https://www.alborzcrane.com/weblog/manitowocgroupunveilstheatc-40t/

 
البرزکرین جرثقیل ,شرکت ,امریکا ,ارتش ,دفنس ,مانی ,مانی تووک ,ارتش امریکا ,شرکت مانی ,توسط شرکت ,اظهار داشت ,ارتش ایالات متحده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدلینگ رونق تولید ملی adelynngxpvnd0 homepage وبلاگ شارژر | آموزش و اخبار ایرانسل همراه اول رایتل ابزار وبلاگ , قالب وبلاگ , کد جاوا اسکریپت لینک فارسی مدرسه ی خوب شهید هادی معرفی بهترین کتاب ها...