از آن جا که بسیاری از مردم مایل اند خود را به غلط همانند تیپ های با غریزه ی جنسی معرفی اناگرام شخصیتی کنند،زیرا خواهان رابطه ی دونفره هستند،بسیاری دیگر در بازشناخت خودشان به عنوان تیپ های با غریزه ی اجتماعی ناتوان هستند. آنها به غلط باور دارند که انسان باید همیشه در گروه ها،گردهمایی ها و میهمانی ها درگیر بوده و به آنها وابسته باشد.

اگر تیپ  های با غریزه صیانت نفس علاقه مند به سازگاری با محیط یرای ایجاد احساس امنیت و شادکامی برای خود هستند، تیپ های با غریزه ی اجتماعی ،خود را برای خدمت به نیاز های موقعیت اجتماعی که خود را در آن می یابند،سازگار می سازند.بنابراین ،تیپ های با غریزه ی اجتماعی ،خواه در موقعیت های صمیمی و خصوصی و خواه در گروه ها قرار می گیرند ،آگاهی (شناخت)بسیار بالایی از دیگران دارند.آنها هم چنین  از اینکه چطور اعمال و نگرش هایشان بر روی افراد پیرامون شان تاثیر می گی ذارند،اگاه هستند.به علاوه در جایی که تیپ های با غریزه ی جنسی به دنبال عشق و صمیمیت هستند ،تیپ های با غریزه ی اجتماعی به دنبال ارتباط شخصی می باشند.آنها می خواهند در تماس طولانی مدت با دیگران بمانند و درگیر محیط اطراف آنها بوده و به آن وابسته باشند. تیپ های با غریزه ی اجتماعی بیشترین علاقه مندی  را در انجام کار هایی دارند که بیشترین تاثیر را روی اجتماع آنها یا حتی حوزه های وسیع تر خواهد گذاشت.

این دسته از افراد درمقایسه با دو تیپ غریزی دیگر مایل اند گرم تر،گشاده رو،جذاب تر،و از لحاظ اجتماعی مسولیت پذیر تر باشند.آنها در ارتباط اولیه ی خود به دنبال همسرانی می گردند که بتوانند فعالیت اجتماعی خود را با آنها تقسیم کنند و خواهان ایجاد صمیمیت با دیگران به منظور درگیر شدن در پروژه ها و برنامه ها ی مشترک هستند.به طور متناقض  این افراد واقعا مایل ان از دور ه های طولانی مدت صمصمیت سیار زیاد و خلوت گزینی اجتناب کند زیرا هردو را به عنوان عوامل محدود کننده ی بالقوه می ببینند. تیپ های با غریزه ی اجتماعی در فعالیت های که علایق فردی آنها را عالی می بخشد ،وقتی با دیگران درگیر نمی شوند،احساس هویت و معنای خود را از دست می دهند.


اینیاگرام در کسب و کار غریزه ,اجتماعی ,دیگران ,درگیر ,باشند ,افراد ,باشند آنها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپشن خودرو | دنیای آپشن سی گل واردات انواع نژاد سگ هر چی که بخوای بازاریابی اینترنتی پادویش تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی هتل پانوراما دانلود فیلم و سریال جدید