روغن هسته خرما

قیمت روغن هسته خرما

روغن هسته خرما : خرما میوه ی درخت نخل است که در مناطق گرمسیری به وفور یافت می شود ، این میوه مقوی که شامل پوسته ی نازک ، قسمت گوشتی که اکثرا مورد استفاده قرار میگیرد و هسته سخت در میانه است .

خرما از گذشته تا به امروز جزو رژیم غذایی انسان های سراسر دنیا بوده و هست ، این محصول عمدتا در کشور های ناحیه خلیج فارس از جمله ایران (نواحی جنوبی) ، عربستان سعودی ، عمان و عراق کشت و تولید می شود .

از قسمت گوشتی خرما به صورت مستقیم استفاده می شود و از هسته آن روغنی گرانبها بدست می آید که برای مصارف درمانی و آرایشی بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، این هسته به صورت قابل توجهی ارزش و اهمیت غذایی پیدا کرده است و این ارزش به دلیل ویتامین ها و مقدار انرژی موجود در آن است .

کاربرد های روغن هسته خرما :

روغن هسته خرما حاوی مقادیر بالایی از ویتامین E است که برای تقویت پوست و مو بسیار مفید است ! در شامپو های ضد شوره سر ، تقویت کننده فولیکول مو  ، ضد ریزش و لوسیون های باکیفیت به کار میرود .

همینطور در صنایع خوراکی به منظور تولید بستنی ، مارگارین ( کره گیاهی ) ، شکلات ، خامه و … مورد استفاده است ، این استفاده مکرر به دلیل پایه گیاهی بودن چربی آن است و مقدار کلسترول موجود در آن برابر صفر است که برای قلب و عروق انسان کاملا بی ضرر است و مقادیر بالای ویتامین k دلیل دیگر آن است .

روغن هسته خرما :

تیم بازرگانی آرگان اویلا واردکننده انواع روغن های تخصصی از برترین برند های موجود در سراسر جهان به صورت مستقیم است ، با از ما بهترین قیمت های بازار را بدون واسطه دریافت کنید .

جهت مشاوره ، استعلام قیمت و با شماره های موجود در سایت در تماس باشید .

دیگر محصولات ما :  روغن آرگان


آویسل 101 خرما ,هسته ,روغن ,استفاده ,موجود ,ویتامین ,روغن هسته ,هسته خرما ,مورد استفاده ,صورت مستقیم ,استفاده قرار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کالای ارزان vvt29929 سلام atamlm.ir تری چت CryptoTab اخبار ورزشی neveshteha فروشگاه You shop